maandag 19 oktober 2015

Cadeauzakje

Goedemaandag!

Wat leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog!
Ik vind het leuk om elke maandag weer een cadeau ideetje te plaatsen en ik heb nog ideeën zat!
Ik lees diverse bladen, zoek op internet, kijk in winkels en ben laatst naar de Woonbeurs in Amsterdam geweest.
Zo doe ik mijn inspiratie op om telkens weer een leuk item te maken en te plaatsen.

Vandaag wordt het een cadeauzakje.
Het is een zakje van organza dat je misschien nog wel in huis hebt liggen.
Ik heb er zelf diverse soorten en maten van.
In het zakje op de foto zat een fles douchegel en bodylotion van een bepaald merk.
Meestal gooi je het zakje weg, maar je kunt er ook wat mee doen.
Maak een rand van festonsteken om het gehele zakje met haakkatoen.
Haak daar een sierrand aan. (je begint met een vaste, stokje, dubbelstokje, stokje, vaste. dan krijg je een schulprandje!).
Haak tot slot twee bloemen en bevestig dat met een mooie knoop aan de lintjes.
In dit zakje kan de ontvanger bijvoorbeeld haar sieraden in bewaren of met een geurzakje er in heerlijk voor in de linnenkast!
Succes met maken en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten