maandag 5 oktober 2020

Herfst in glazen pot


 Goedemaandag!

Het is echt herfst, geen lekker nazomerzonnetje maar regen en wind. Gelukkig heb ik afgelopen vrijdag nog een lekkere boswandeling gemaakt toen het nog te doen was qua weer. Naar paddenstoelen gezocht en gevonden maar helaas niet de rood met witte, als ik die zie is mijn boswandeling namelijk compleet. Toch was het heerlijk en ik heb natuurlijk weer gesprokkeld zodat ik thuis een herfsttafel kon maken. 

Ik kwam ook op het idee om een lege augurkenpot (die van Kesbeke, die vind ik het mooist, je hoeft dan namelijk de deksel niet te schilderen) om te toveren tot een herfstpot.

Gewoon wat je vindt in de natuur of in de tuin in de lege pot doen, deksel erop en klaar is je cadeautje! Pak het wel mooi in, dat staat altijd leuk. Succes en tot volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten