maandag 29 juni 2020

gastendoekje

Goedemaandag lieve lezers!

Vandaag plaats ik een cadeau-ideetje waar je wat meer tijd aan moet besteden. Ik heb een gastendoekje gekocht bij de Action (ongeveer 1 euro) en daarop een band genaaid waar ik wat op heb geborduurd.
Op een reep borduurstof heb ik de letters Wijk aan Zee en twee schelpen geborduurd voor een vriendin die met een stacaravan in het kustdorp verblijft in de zomer.
Op internet kun je gemakkelijk wat borduurpatronen zoeken, kijk naar de interesses van de jarige en ga aan de slag.
Zoals ik al zei, het is geen last-minute klusje, maar het wordt wel een heel mooi en persoonlijk cadeau.
Succes met maken en tot over twee weken.
Ik ga (tijdelijk) niet meer elke week een item plaatsen omdat je met het mooie weer misschien niet zoveel zin hebt om te knutselen. In de herfst draai ik dat weer om!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten