dinsdag 31 december 2019

stekje in kop en schotel

Hallo lieve lezers,

Weer een jaar voorbij, een jaar vol knutselplezier! Ik geniet er nog altijd van om iets wat je  zelf gemaakt hebt, aan iemand te geven. Het levert zoveel meer voldoening en dankbaarheid op. Ik hoop dat jullie het komende jaar weer mijn blog komen bezoeken om ideetjes op te doen.
Vandaag plaats ik een cadeautje dat niet zo moeilijk is om te maken, zoals veel van mijn ideetjes. Je hebt weinig nodig om een jarige een plezier te doen.
Zoek in je kast naar een oud kop en schoteltje of score er eentje bij de kringloop. Het schoteltje heb ik voor de helft geschilderd in de hoofdkleur van de bloemetjes op het kopje. Gewoon wat hobby verf van de Action gemengd totdat je de juiste kleur hebt. Met een stempel en stempelinkt heb ik er een lieveheersbeestje op geplaatst, maar een hartje of sterretje kan natuurlijk ook.
Van tevoren had ik een stekje van een plant gekweekt en deze in het kopje geplaatst. 
Simpel, maar oh zo leuk om te geven en te krijgen.

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling toe en heel veel goeds voor het nieuwe jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten