maandag 11 november 2019

onderzetters

Goedemaandag!

Volgens mij is de Sint onderweg uit Spanje en komt hij a.s. zaterdag aan in Nederland. Dus tijd voor lootjes trekken, surprises maken, zwoegen op gedichten en natuurlijk de onvermijdelijke cadeautjes kopen.
Heb je weinig geld te besteden dan is deze tijd, die zo leuk moet zijn, een drama.
Ik hoop dat ik de komende weken jullie wat ideetjes kan geven voor leuke presentjes die niet zoveel kosten.

Bij de Action heb ik 4 houten onderzetters gekocht (met een grafisch motief) voor 1 euro. Uit een oude atlas, bij de Kringloop gevonden, heb ik 4 cirkels geknipt en deze met spuitlijm op de onderzetters geplakt. Maak het cadeautje persoonlijk door gebieden uit te kiezen die betrekking hebben op de persoon, dus bijvoorbeeld zijn favoriete vakantielanden of de huidige en vorige woonplaatsen.

Een leuk mannencadeautje!
Succes en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten