maandag 3 juni 2019

sieradenrol

Goedemaandag lieve lezers,

Heel fijn dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog! De zomer is in aantocht, dus binnenkort ga ik weer om de twee weken iets plaatsen, want met het mooie weer wil je misschien niet altijd binnen zitten knutselen. Maar voorlopig dus nog elke week een leuk idee om cadeau te geven.
Deze week is het een sieradenrol. Bij mij liggen mijn armbanden altijd los in een doos en zoek ik altijd een poos voordat ik mijn favoriete armband vind. En dan zit hij altijd in de knoop met een ketting!
Dat kan anders dacht ik, dus heb ik een sieradenrol gemaakt van een lapje spijkerstof afgezoomd met een stuk lint nadat ik eerst een prop watten er in had gedaan.
Je kunt hem zo lang maken als je zelf wilt, dan passen er meer armbanden om, en je kunt natuurlijk ook van een oude ketting een leuke armband maken en deze met de rol cadeau doen.
Niet moeilijk om te maken en leuk om te geven.
Succes en tot volgende week! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten