maandag 4 maart 2019

Vogelhuisje

Hallo lieve lezers,

Wat fijn dat jullie weer mijn blog bezoeken! Ik probeer elke week een cadeau-ideetje te plaatsen voor de kleine portemonnee en vandaag is dat een vogelhuisje.
Het wordt al bijna lente en vorige week was het gewoon al heerlijk voorjaarsweer! De vogels hoorde ik vrolijk zingen en driftig naar takjes zoeken voor een vroeg nestje. Daarom kun je er niet snel genoeg bij zijn om een vogelhuisje op te hangen!
Ik heb bij de Action een onbeschilderd huisje gekocht voor weinig geld en dat geschilderd in een donkere kleur. Het dak heb ik met een lijmpistool beplakt met schelpen die ik op het strand had gevonden (zwaardschedes). Een houten ijsstokje in dezelfde kleur als het huisje, wat mooie schelpen en een kleine vuurtoren dat ik nog in huis had heb ik eveneens erop gelijmd. Op het ijsstokje heb ik Beach House geschreven met een krijtstift.
Een leuk cadeau voor een vogelliefhebber!
Succes en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten