maandag 28 mei 2018

boekensteunen

Goedemaandag!

Het is al een tijdje behoorlijk warm in Nederland, dus ben ik vaak te vinden op het strand. Heerlijk vandaag voor het eerst in de zee gezwommen, wel een beetje koud, maar het was wel nodig om af te koelen.
Het strand brengt mij vaak op nieuwe ideetjes voor een cadeautje, zo ook het item van deze week.
Ik heb een plank die ik over had in drieën gezaagd. Eerst door de midden en dan de twee  stukken ook weer door de midden. Met twee spijkers heb ik de plankjes aan elkaar vastgezet en in principe zijn je boekensteunen dan al klaar! 
Maar het is natuurlijk leuker om de steunen te versieren. Ik heb wat schelpen, twee bootjes die ik nog had liggen en twee vissen op de plankjes bevestigd.
Een leuk cadeautje voor een man bijvoorbeeld die veel leest!

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten