maandag 23 april 2018

pasjestasje

Hallo lieve lezers,

Koningsdag komt er weer aan dus vandaag post ik een rood-wit-blauw cadeau ideetje!
Tegenwoordig heb je telefoonhoesjes met ruimte voor de belangrijkste passen, zoals je bankpas, je rijbewijs of je ov-kaart. Ook ik heb zo'n hoesje maar ik tast daardoor vaak mis als ik een andere pas nodig heb, bijvoorbeeld mijn AH bonuskaart of een nog ongebruikte boekenbon!
Daarom bedacht ik dat een apart hoesje voor al deze pasjes misschien wel handig is. Je kunt het altijd in je handtas meenemen!
Haak daarvoor een lapje met rood haakkatoen van ong. 17cm lang en 6,5cm breed. Vouw het daarna dubbel en haak de zijkanten dicht. Je kunt er voor kiezen om het in de vorm van een tasje te doen zoals op de foto. Dan haak je aan beide uiteinden nog een hengsel. Maak een blauw bloemetje en naai dat met het rode katoen vast op het tasje met een witte knoop.
Je kunt er zelfs nog een cadeaukaart instoppen voor de jarige!

Succes met maken en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten