maandag 11 december 2017

kerstballen aan een tak


Hallo lieve lezers,

Zoals jullie weten, ga ik graag naar een kringloopwinkel. Laatst was ik er weer en zag ik voor 50 cent een doosje met rode kerstballen liggen. Natuurlijk in mijn mandje gedaan!
Later heb ik voor 30 cent nog een kruikje gekocht.
Thuisgekomen heb ik het lelijke kruikje en de rode ballen beschilderd met grijze structuurverf van de Action.
Het had die week hard gewaaid, dus lagen er mooie takken langs de weg, waarvan ik er één heb meegenomen. Ik heb met witte hobbyverf en een wattenstaafje "sneeuwvlokken" op de tak aangebracht.
Met verschillende lintjes (ik bewaar altijd lint, zelfs korte stukjes) heb ik de ballen aan de tak bevestigd en in het kruikje gedaan.
Voor 80 cent heb je dus een leuk kerstitem wat je cadeau kunt geven!

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten