maandag 20 november 2017

Sintpakket

Goedemaandag!

Fijn dat jullie weer mijn blog bekijken!
De Sint is weer in Nederland en dus worden er overal lootjes getrokken, surprises gemaakt, lijstjes verzonnen en cadeautjes gekocht.
Maar voor sommigen onder ons is 5 december geen leuk feest om naar uit te kijken, want als je niet veel geld hebt, is het moeilijk om cadeautjes te kopen. Daarom probeer ik al een paar jaar ideetjes te geven op mijn blog om goedkoop aan je presentjes te komen.

Het cadeau-item van deze week is een Sint pakket. Maak van karton (ik heb voor bruin gekozen, daar is vaak gemakkelijk aan te komen via verpakkingsmateriaal) labeltjes voor cadeautjes en pak dat leuk in. Cocktailprikkertjes voor het heerlijk avondje maak je ook met karton, zwarte stift en dubbelzijdig plakband. Tot slot heb ik een zakje van de groenteboer opgeleukt met een grote 5 en een afbeelding van de Sint. Dit kan gebruikt worden voor een cadeauzakje, maar je kunt er ook een glazen jampotje inzetten met een kaarsje, zodat je een leuk windlicht krijgt.

Je ziet het, veel hoeft het niet te kosten, alleen wat werk.
Succes en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten