maandag 7 augustus 2017

plant in vaas


Goedemaandag allemaal!

Vandaag plaats ik een zomers cadeautje.
Hiervoor heb ik wel eerst een grote augurkenpot moeten leegmaken, maar dat is geen straf. Bij de Dekamarkt verkopen zij van deze grote exemplaren, maar misschien zijn zij er ook bij andere supermarkten. 
De lege pot goed omwassen en het etiket er afweken. Daarna kun je de pot vullen.
Ik had nog een zak met kleine steentjes staan, maar met zand gevuld staat het natuurlijk ook leuk. Eerst het kleine plantje er in, daarna wat schelpen en een stukje drijfhout van het strand. Vervolgens heb ik, ook op het strand, twee mooie takken gevonden. Daaraan heb ik een rieten visje gehangen en wat schelpen. Wikkel tot slot wat touw om de bovenkant van de pot en bevestig daarmee de takken aan de pot.


Gisteren heb ik dit aan iemand cadeau gedaan en hij was er blij mee!

Veel plezier met maken en tot over twee weken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten