maandag 20 maart 2017

plantenpot

Hallo lieve lezers,

Ik heb de afgelopen week zo genoten van het voorjaarszonnetje! Wij hebben lekker in de tuin gewerkt, de tegels zijn weer schoon geboend en sommige planten hebben wij een snoeibeurt gegeven. En daarna natuurlijk heerlijk van het zonnetje genoten en ik heb best al een beetje een kleurtje gekregen!
Je krijgt zo wel de lente in je hoofd, ook al is het vandaag natuurlijk geen mooi weer.
Toch plaats ik vandaag een ideetje voor een voorjaarscadeautje.

Bij de Action heb ik een potje, goed betaalbare, schoolbordverf gezien in leuke kleurtjes.
Daarmee heb ik een gewone, terracotta plantenpot geverfd en voorzien van cijfers en bloemetjes met een krijtstift. 
Ik heb dit cadeau gegeven aan een vriendin die op nummer 15 woont en die het leuk bij haar voordeur kan zetten. Maar je kunt natuurlijk er van alles op tekenen, laat je fantasie maar gaan!
Je kunt de pot vullen met aarde en een zakje zaad er bij geven of een leuke voorjaarsplant er in doen.

Laat de lente maar komen!

Succes met maken en tot volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten