maandag 14 november 2016

tafeltje van een katrol


Hallo lieve lezers!

Het is weer maandag dus plaats ik weer een nieuw ideetje voor een zelf te maken cadeautje.
Sinterklaas is weer in het land en dat brengt niet alleen spanning en gezelligheid met zich mee, maar ook stress.
Want als je niet veel te besteden hebt, is het moeilijk om aan leuke cadeautjes voor je dierbaren te komen.
Ik hoop met mijn blog wat bij te dragen aan de vermindering van deze stress omdat je echt niet veel hoeft uit te geven om toch wat leuks te kunnen geven.

Het ideetje van deze week is een katrol omgeturnd tot een tafeltje.
Ik heb laatst in een bouwcontainer een lege katrol gevonden en ook wat afvalhout.
Direct er uitgehaald en meegenomen naar huis!
Mijn man zag er ook wel wat in ondanks dat hij wat instabiel was (katrol hè, niet mijn man...).
Hij heeft hem toen met het hout wat ik ook had gevonden verstevigd, daardoor heeft hij wel een vierkant middenstuk gekregen. Niet dat dat erg is, ik vind hem hierdoor juist wel apart!

Ik heb hem geschilderd met een rest witte verf en daarna met touw van de Action (4 rollen van ongeveer 0,90 euro per stuk) omwikkeld.
Ik vind het een plaatje geworden en je kunt het cadeau doen aan zowel een man als aan een vrouw!
Mijn tip is om dus vooral ook in bouwcontainers te kijken, je vindt er de mooiste dingen!

Succes en tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten