maandag 8 augustus 2016

bloemen in een vaasje

Vaasje met bloemen

Goedemaandag allemaal!

Het weer valt mee vandaag dus ik denk dat ik een fietstochtje ga maken en bramen ga zoeken. Ben ik vanmiddag lekker bezig met bramenjam maken!
En jullie, vermaken jullie je nog een beetje? Al op vakantie geweest of moeten de vrije dagen nog komen.
In ieder geval wordt het deze week niet al te best weer dus kan er naar hartenlust geknutseld worden.

Wat dacht je van een bos bloemen voor een jarige? Altijd goed toch!
Helemaal als de bloemen niet kunnen verwelken.
Zoek op straat of in het park naar wat afgewaaide takjes en omwikkel deze met groen haakkatoen.
Zoek op internet wat leuke beschrijvingen van bloemen en blaadjes die je kunt haken en maak deze vast op de takken. Je kunt ze zoals op de foto in het wit maken, maar allerlei kleurtjes is natuurlijk ook heel feestelijk.
Een leeg (koffiemelk)flesje heb ik gebruikt als vaasje en daar heb ik ook een randje omheen gehaakt.
Pak het leuk in en je hebt weer een mooi cadeautje!
Veel succes en tot over twee weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten