maandag 11 juli 2016

foto/kaarthanger

Hallo lieve lezers!

Fijn dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog.
Op het moment dat ik dit stukje maak, staat er een behoorlijk harde wind op de ramen te beuken en heeft het vanmorgen nog geregend.
Mooi weer om binnen te zitten en lekker te knutselen.

Van een woonketting van de Action (nog geen 2 euro) heb ik de houten kralen gebruikt voor het cadeautje van deze keer. Je kunt die kralen voor veel andere dingen gebruiken en ik heb er veel plezier van.
Van een eerdere item had ik nog een metalen klem over die ik bij de HEMA had gekocht.
Daaraan heb ik met touw de kralen bevestigd en er nog een lusje aangehaakt.

Uit dik papier heb ik een kaart gesneden en daarop met zwarte stift "Gefeliciteerd" geschreven met mooie letters en sierranden getekend.
Later kan diegene die dit cadeautje krijgt er een mooie foto aan hangen of een kleine poster.

Snel klaar en gemakkelijk te maken.
Veel succes en tot over twee weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten