maandag 3 november 2014

Hallo lezers, welkom op mijn blog.

Mijn naam is Betty Schoen en ik vind het leuk om de cadeautjes die ik aan mijn vrienden geef, zelf te maken.
Dat is niet alleen om creatief bezig te zijn, maar ook om de presentjes persoonlijk te maken.
Ik ben daarmee al een tijdje bezig en bedacht mij dat in deze tijden van crisis het leuk is om een blog te maken met voorbeelden van mijn creaties.
Iedereen die een beetje handig is, kan dan op een voordelige manier aan een leuk cadeautje komen.

Wat ik persoonlijk het belangrijkste vind, is de verpakking.
Investeer in doorzichtig inpakfolie, touw of lint.
Alles wat je mooi inpakt, is feestelijker.
Je cadeau hoeft soms niets te kosten, maar doordat je het leuk presenteert, wordt het vanzelf van waarde.

Ik zal proberen elke week een zelf te maken cadeautje op mijn blog te plaatsen met beschrijving en foto.


Hartjesslinger

Wat je tegenwoordig veel in woonbladen tegenkomt, is de slinger. 
Ik heb veel slingers voor de kinderen van mijn vrienden gemaakt van stof, compleet met naam van vilt erop. Leuk, maar veel werk. 
Nu zie je vaak slingers van kartonnen rondjes aan elkaar genaaid.
Ik heb een kartonnen doos uit de supermarkt gehaald en hieruit hartjes geknipt.
Daarna heb ik deze hartjes aan elkaar genaaid met de naaimachine.
Je kunt de slinger zo lang maken als je zelf wilt en zelf heb ik een ervan bestempeld met een hartje.
Het enige wat je voor dit cadeautje in je bezit moet hebben, is een schaar en een naaimachine. Succes!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten